piątek, 12 października 2012

Makijaż na jesień 2012- Fiolet

Elektryzuj spojrzeniem ! ... Makijaż w fiolecie to najgorętszy trend tej jesieni.


Do wykonania makijażu oka użyłam:
Czarny matowy cień Inglot ; Fioletowy pigment MAC Violet AB8 ; Fioletowy cień GOSH TR3 Water Lily ; Czarna kredka Kryolan ; Eyeliner Inglot ; Tusz do rzęs Bad Gal Benefit.


Zabezpiecz oko bazą pod cienie. Czarnym matowym cieniem zaznacz zewnętrzny i wewnętrzny kącik pozostawiając po środku miejsce na fiolet.



Powtórz czynność na dolnej powiece.


Fioletowym pigmentem wypełnij pozostawioną wcześniej lukę .


Rozetrzyj pigment tak aby lekko nachodził na czarny cień.


Fioletem o innym odcieniu zaznacz załamanie oka rozcierając tym samym granice wcześniej nałożonych cieni. Powtórz czynność na dolnej powiece.


Linię wodną na jej całej długości zaznacz czarną kredką, natomiast eyelinerem narysuj cieniutką kreskę tuż przy linii rzęs.

Wytuszuj rzęsy pogrubiającym tuszem.....  i voilà ! :)

Pamiętaj aby reszta makijażu była stonowana, postaw wszystko na swoje spojrzenie :)



I jak wam się podoba ta odskocznia od tradycyjnych kolorów jesieni? :)


Buziaki

Karolina


6 komentarzy:

  1. Super! :) Uważam, ze trzeba jakoś przełamać trochę tą nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie! Mnie się niezwykle podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, cudne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne makijaże wykonujesz:) Widać, że kochasz, to co robisz:) ja kolory uwielbiam przez cały rok, tak szaro na ulicach:/
    Mam pytanie, gdzie można kupić/zamówić pigment MAC aby mieć 100% pewność, że jest oryginalny?:)
    I jaki pędzel używasz do rozcierania cieni?
    Pozdrawiam i czekam na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd jesteś, więc ciężko mi jest Ci napisać do którego ze sklepów MAC'a masz najbliżej:) Ja swój zakupiłam w Galerii Centrum w Krakowie :)Kupować z allegro to duże ryzyko. Czasem warto się wybrać do Anglii albo Stanów i na bezcłowym sobie kupić, albo poprosić kogoś kto się tam wybiera :) A co do pędzli...hmmm chętnie napisze o nich jakiegoś posta....bo jest ich dużo i jest o czym pisać :)

      Usuń
    2. Jestem z Katowic:) Zawsze oglądałam właśnie na allegro cienie/odsypki ale wolę nie ryzykować:P Co do Krakowa, to akurat daleko nie mam i od czasu do czasu tam bywam, to sobie zajrzę do Galerii jeszcze w tym miesiącu:)
      Super, będę "polować" na post o pędzlach:D
      Dzięki za odpowiedź:)

      Usuń