niedziela, 23 lutego 2014

Mój Hollywoodzki Look - inspirowany gwiazdą kina Betty Grable



Cześć :)


 Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline.
Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i dramatów.

Już od 15 stycznia w księgarniach :)

 Do wykonania tego makijażu zainspirowałam się gwiazdą kina Betty Grable :)
Aktorka znana jako 'Dziewczyna z nogami za milion dolarów' już w wieku 3 lat została zapisana do szkoły tańca przez swoją porywczą matkę, która powzięła decyzję zrobienia z córki gwiazdy. W wieku 13 lat Betty wraz z mamą wyruszyła na podbój Holywood. Sława Betty trwała do połowy lat 50, kiedy musicale zaczęły tracić na popularności. Jej ostatnim filmem był 'How to be very, very popular' z 1955.
Prawda z
Sława Betty trwała do połowy lat 50, kiedy musicale zaczęły tracić na popularności. Jej ostatnim filmem był 'How to be very, very popular' z 1955.

CIEKAWOSTKA !

W późnych latach czterdziestych pracownia Fox ubezpieczyła jej nogi na sumę miliona dolarów.! :)


Prawda, że piękna?



Chciałam choć na chwilkę wcielić się w Betty dlatego odtworzyłam jej makijaż :)


Klasyka jest zawsze piękna i nigdy nie wyjdzie z mody...chciałam ją jednak troszkę zmodernizować:)

Stworzyłam nowoczesną i nieco odważniejszą wersję tego makijażu :)



Pogrubiłam czarną kreseczkę, a na usta postawiłam mocny brokatowy akcent. Chciałam tym makijażem oddać cześć Betty...ponieważ czerwone brokatowe usta kojarzą mi się ze złotymi czasami Hollywood- blaskiem rozwijającego się kina :)






Przesyłam brokatowe buziaki :*


Karolina


22 komentarze:

  1. Inspirująco! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie !:) wieksze zdj jeszcez dawaj;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego!!!!! Toczek olśniewający, a ja trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędnie! Przepięknie:)) Bardzo fajny makijaż-świetnie się u Ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta nowocześniejsza wersja :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakbyś była z tamtych czasów;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudowny <3 Mam nadzieję, że kiedyś też dojdę do takiej perfekcji w moich makijażach i tutorialach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty to robisz?? ;*
    Zapraszam do mnie -> http://makeup-candies.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś genialna, niesamowita twoje prace nieziemskie, podziwiam cię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! I to prawda, klasyka zawsze jest modna i pasuje do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wita, super strona, inspirujące makijaże oraz stylizacje. Będę tu częściej zaglądać. Zapraszam w odwiedziny do mnie
    http://agnieszka-wysocka.blog.onet.pl .
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny look, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem wielką fanką czarnej kreski i wyrazistych ust ;) Wyglada to tak kobieco i sexownie...

    Śledzę cię dosc dlugo i nie moge sie nadziwic jaki masz talent. Jestes cudowna! Nie moge doczekac sie kolejnego filmiku na yt.

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :*

    http://cosmetic-desires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń