sobota, 8 lutego 2014

NIEZBĘDNIK WIZAŻYSTY - Mój Must Have

Cześć,


Tak, wiem...zaniedbałam troszkę bloga..i częściej wrzucam filmiki na mój kanał YouTube niż tutaj....ale obiecuje poprawę i postaram się częściej wrzucać posty również tutaj :)



Już jakiś czas temu prosiliście mnie o podanie swoich ulubionych kosmetyków bez których nie wyobrażam sobie pracy....
Jest ich tylko kilka ponieważ kosmetyki takie jak cienie, bazy itp mają swoje zamienniki i zawsze testuje różne kosmetyki...jedne są takie sobie, inne są bardzo dobre, a wiele z nich to moi ulubieńcy,  ale i tak wiem że mogłabym się bez nich obejść :)
Te kosmetyki które prezentuje na filmiku są moimi najukochańszymi, które są w moim kuferku już od kilku lat i jak na razie nie znalazły swoich zamienników :)

Jeśli jesteście ciekawi jakie to są kosmetyki to zapraszam Was serdecznie do obejrzenia filmiku ...


Buziaki

Karolina


13 komentarzy:

  1. Ostatnio znalazłam Cię najpierw na YT, a poprzez kanał trafiłam na bloga :) Filmik o Twoich must have oglądnęłam - to prawda Carmex jest niezastąpiony i bardzo szybko regeneruje usta. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam Karolino:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przydatny filmik :-) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. fixer kryolana w spreyu to by mi się bardzo przydał :)

    ja jeszcze nie mam takiego niezbędnika, mam ulubione produkty ale jeszcze nie wiem czy np jak mi się skończą to nie sięgnę po coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty Kryolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolina błagam o więcej filmików i wpisów. Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój niezbędnik wygląda identycznie! Aż mi się śmiać zachciało jak sięgałaś po kolejny produkt który również stosuję i na dodatek mówisz o nim to samo co ja bym powiedziała ;)
    Mogłabym tylko jeszcze dorzucić bazę pod cienie Urban Decay, nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero wyposażam swój kuferek i te filmiki są bardzo przydatne :) świetnie malujesz!!!! Mam nadzieję że też dojde do takiej wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Karolino :) chcę zakupić 3 podkłady TV Paint Stick Kryolan. Mam zamiar używać ich do pracy z klientkami. Które odcienie sprawdzają Ci się najlepiej? Nie wiem, które najbardziej wykorzystam?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny i przydatny filmik, super tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Cie sluchac :) zastanawiam sie nad pudrem transparentnym z Kryolan ..mysle o pudrze glowie na sluby i waham sie pomiedzy Kryolan a Ben Nye ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Twój blog jest świetny, zaglądam co najmniej 3 razy w tygodniu :P Przejrzałam już wszystkie Twoje posty, najbardziej utkwiła mi w pamięci charakteryzacja drapieżna, z centkami :) Wyglądałaś uroczo i drapieżnie oczywiście. Zainspirowałaś mnie niesamowicie, postanowiłam sama założyć makijażowego bloga - maluję od kilku lat ale zapewne nigdy Ci nie dorównam! :) Mimo to będę się rozwijać - jeśli masz chęć wpadnij do mnie :) http://panna-makeup-anna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj mam pytanko dot kamuflarzy, chcialabym sobei taki zamowic jednak nei moge znalesc takiej paletki jaka ty masz.. odszukalam ze jest w ofercie od nr 1 do nr 5, jednak z tego co zauwazylam sa one ciemniejsze od tej twojej .. z gory dziekuje Ci za pomoc.. ps. fantastyczny blog i piekne make up'y:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja posiadam inny fix-er do makijazu ;) jest on z Avonu i kosztowal mnie tylko 15 zl ;)

    Zapraszam na mojego bloga tam znajdziecie wiecej nowosci! http://cosmetic-desires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń